lördag 29 december 2012

Sista fotbollsdagen detta år

13:45
Idag skulle bli den sista fotbollslördagen för detta året. Tottenham skulle spela borta mot Sunderland.
Trodde starkt på att Spurs skulle vinna denna match men jag tippade ändå ett kryss i den matchen.
Det visade sig vare ett misstag då Spurs gick och vann med 1-2. Enligt Erik Niva i Viasat studion spelade Sunderland inte speciellt bra och han tyckte att Spurs borde ha vunnit matchen med betydligt flera mål.
Kan kanske hålla med lite, men men :)

16:00
Jag tittade lite lätt på Manchester United samtidigt som jag styrketränade. Dem gjorde ett tidigt 1-0 och jag tänkte att nu kommer det att rinna iväg då West Brom saknade Jonas Olsson i mittförsvaret. När växlade mellan Leksand - Mora och United matchen. I slutet av matchen hade RVP gjort 2-0 och då struntade jag i att se sista minuterna :)

18:45
Sitter nu och tittar på Arsenal - Newcastle. Man kan tycka att Arsenal skall kunna spöa ett desarmerat Newcastle, men det står 1-1 i halvtid. Walcott borde ha gjort 2-0 tycker jag. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar